13 lipca 2014

Z wizytą w Straży Pożarnej w Nowej Soli



Było to wtorkowe gorące popołudnie. Z wielkim podekscytowaniem podjechaliśmy pod Straż Pożarną w Nowej Soli. Widok był naprawdę imponujący. Nowoczesne budynki, wokół pełno zieleni i to oczko wodne, które później stało się miejscem kąpieli ;)
Dzięki uprzejmości Komendanta Straży Pożarnej w Nowej Soli, Klub Mam odwiedził miejsce, które było i jest marzeniem niejednego małego chłopca i mężczyzny.
Strażak p. Krzysiu z nieukrywaną przyjemnością oprowadził nas po całej remizie. Był zachwyt zabytkowym wozem strażackim, odwiedziny w dyspozytorni, możliwość zobaczenia jednominutowego przygotowania do wyjazdu na akcję, zjazd na rurze, próba maski itd…
Nasze dzieci z prawdziwą pasją słuchały i penetrowały wnętrza tych czerwonych cudeniek
Mina mojego Wojtusia i męża- bezcenna. Momentami zastanawiałam się dla kogo było to większą frajdą??
Wszędzie towarzyszyła nam maskotka Strażaków- sunia, której imienia niestety nie pamiętam..
Spotkanie przebiegło we wspaniałej atmosferze, jak słyszałam od uczestników- ciężko było im stamtąd wyjść…

Raz jeszcze dziękujemy p. Krzysiowi i kolegom za poświęcony czas.
Dla nas było to niezwykłe przeżycie!!


P.S. Przepraszamy Panów Strażaków za błędne informacje odnośnie Mam z Klubu- miały to być „samotne” matki, ale nasi mężowie nie potrafili odpuścić sobie tej przyjemności, aby przyjść z nami ;) Następnym razem się poprawimy!! :)

EM















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz