1 marca 2016


NAPASTNIKU BÓJ SIĘ KOBIET Z KLUBU MAM.


      Tak udało nasz projekt otrzymał od Urzędu Miasta Nowa Sól dofinansowanie na zorganizowanie kursu samoobrony „Bezpieczna kobieta w Nowej Soli”. Dziś odbyły się pierwsze bezpłatne zajęcia. Jego celem jest oczywiście poznanie podstawowych ale skutecznych technik samoobrony przed napastnikiem oraz psychologiczny aspekt samoobronny. Czas trwania kursu - 8 tygodni. Zajęcia będą odbywały się raz w tygodniu przez godzinę na sali gimnastycznej Szkole Podstawowej nr 8 w Nowej Soli. Zajęcia prowadzi trener judo Łukasz Grodzicki. Na dzisiejszych zajęciach gościem był policjant Karol, który opowiedział o psychologicznym i teoretycznym aspekcie samoobrony. Przedstawił  kilka sytuacji z jego codziennej służby. Powiedział także ciekawą rzecz, że największą siłę ma matka broniąca swojego dziecka podobno nikt nie jest w stanie jej pokonać :>>>. Naprawdę bardzo fajny wykład następnie przystąpiliśmy do podstawowych technik samoobrony. A Karolowi tak się spodobało, że będzie z nami na następnym zajęciach ciekawe co tym razem przyniesie:>>> Naprawdę bardzo fajny projekt. Chciałam pogratulować i podziękować  mojej Ewelinie z Klubu Mam bo zrobiła kawał dobrej roboty świetne zajęcia. Bo ja tylko napisałam. Aha jeszcze jedno info na kurs już mamy komplet nie przyjmujemy już od dziś dodatkowych osób.
                                                                                                I.W. Prezeska





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz